Google Play Booksというアプリ 第1話

最近、初めてGoogle Play Booksというアプリを使いました。公式のハリー・ポッターウェブサイトを調べたら、安い電子書籍を見つけました。日本語版も簡単に買うことができました。電子版なので、知らない単語を辞書にコピーとペーストしやすいと思っていました。そのアプリを使った後、もっと外国語を勉強のための機能が分かりました。その機能を紹介しようと思います。


つづく
Recently, I used the Google Play Books app for the first time. I happened to be checking out the official Harry Potter site, when I found that you could cheaply buy the e-books, even the Japanese versions. I figured since it was electronic, I should easily be able to copy and paste unknown words into my dictionary. After I used the app, I realized there were a few features that were useful for learning a foreign language. I would like to share those features.