朝市

この数年間、なかなか大きい朝市が私が住んでいる都市に行っています。しかし、先週に土曜日まで、行ったことがありません。その朝市は、土曜日に大体、クラフトのものは売られて、日曜日に、大体食品は売られます。行くときまで、分かりませんでした。ところが、食品もありましたが、少なかったです。結局、お茶や地元のブルーベリー、サヤインゲン、ニンニクを買いました。アメリカのスーパーのブルーベリーは好きじゃありませんが、このブルーベリーはみずみずしくて本物のブルーベリー味いっぱいでした。すぐまた行こうと思います。
For the past few years, a fairly large farmer's market has been held in the city where I live. Until Saturday, I had never been to it, though. On Saturdays, there are mostly crafts, while on Sundays, it's mostly food. I didn't realize this until I visited. They still had food, there just wasn't a lot. In the end, I bought tea and some local produce (blueberries, green beans, and garlic). I don't really like the blueberries sold in most American supermarkets, but these ones were juicy and full of blueberry flavor. I want to go again soon.