パンプキンパッチ 第3話: ふれあう動物園

跳ね枕した後、私たちはふれあう動物園を調べていきました。大抵は普通のファームの動物でした。牛、馬、豚、など。しかし、面白い鳥がいました。クジャクとその時、知らなかったな鳥が公開されました。1羽のクジャクは真っ白でした。知らなかったな鳥は長い白黒の尾羽、青い体、上が赤い頭がありました。この記事を投稿する前、私は調べて、「Lady Amherst Pheasant」と呼ばれているのを見つけました。娘の気に入れた動物はヤギで、よくなでてみました。
After the jumping pillows, we went and checked out the petting zoo. Mostly, it was regular farm animals. Cows, horses, pigs, etc. However, there were some interesting birds. There were peacocks and an at that time unknown bird on display. One of the peacocks was completely white. The unknown bird had long black and white tail feathers, a blue body, and head that was red on top. Before writing this entry, I looked it up and found out that it's called a Lady Amherst Pheasant. My daughter's favorite animal was the goats and she frequently tried to pet them.