謎を解くことができる?

若い時に、謎いっぱいコンピューターゲームを遊びました。今も、私は特定の謎を一つ覚えています。解くことができますか?

男の子が森にこのものを受けました。彼は見つけることができなかったので、手で家に持って帰りました。彼は探せば探すほど、触りました。ついに探した後、捨てました。彼は何を見つけました?

答え:http://kanji.jitenon.jp/kanjii/4129.gif
When I was young, I used to play a game that had a bunch of riddles. Even now, I remember one in particular. Can you solve it?

He got it in the woods and
brought it home in his hand
because he couldn't find it.
The more he looked for it the
more he felt it. When he finally
found it he threw it away.