「魔女の宅急便」という本 前半

1ヶ月前ほど、「魔女の宅急便」という本を買って決めました。数回映画を観たので、基本的なプロットを知っています。だから、その本は読みやすくなると思いました。アマゾンに日本にある中古本屋から注文して、すぐそういうことが忘れていました。でも、先日にその本が届きました。

ちなみに、私が住んでいるところはいつも乾燥しているので、パッケージの内容がいつも少し潤うことで驚きます。
The Book "Kiki's Delivery Service" Part 1

About a month ago, I decided to order the book "Kiki's Delivery Service." I've seen the movie a number of times, so I'm familiar with the basic plot, so I figured the would be a little easier to read. I ordered it from a used book seller in Japan and promptly forgot about it. However, it was delivered the other day.

By the way, the place where I live is so dry, that I'm always surprised by how moist the things I get in packages are.