ピエロが怖いですか

日本の場合が分かりませんが、アメリカには、たくさんの人はピエロが怖いと思っています。私はそれが分かりません。つまらないかもしれませんが、本来が怖くないと思います。映画、本など怖いピエロもいますが、原因ではなくて、社会の怖さの気配だと思います。スティーヴン・キングのイットという本が浮かんでいます。とにかく、私はピエロのホテルについての記事を読んだので、怖いピエロと考えていました。そのホテルがたくさんの普通のピエロの人形や画像で飾られています。大部分の記事のコメントが「だめだよ!私は決して泊まらない!」とようでした。
Are clowns scary?

I don't know how it is in Japan, but in the US, a lot of people think clowns are scary. I don't understand that. Maybe they're a little boring, but I don't think they're inherently scary. In movies, and books, and such, there are scary clowns, but I think that's an indication of society's fear, and not the cause. Stephen King's book "It" comes to mind. In any case, I read an article about a clown motel, so I've been thinking about scary clowns. The hotel is decorated with many dolls and pictures of normal clowns. The majority of the comments on the article were along the lines of "No way! I would never stay there!"