リモンチェッロ

リモンチェッロとは、レモンの外果皮、中性スピリッツ、とシロップから作られたリキュールです。最近、私は作り法を読んだので、考えています。私の初めて(しかも、唯一の時)リモンチェッロを飲んだ時は、高校に通うってあるハロウィーンの夜でした。警察に知らせないでください。とにかく、ある寒い夜に、私と友達は焚き火に囲んで座っていてリモンチェッロを飲んでいました。それなので、私はリモンチェッロのレシピを読んで懐かしく思いました。作るかもしれません。
Limoncello is a liqueur made from lemon zest, neutral grain spirits, and simple syrup. Recently, I read about how to make it, so it's been on my mind. The first (and only) time I drank it was a Halloween night during high school. Please don't inform the police. In any case, on that cold night, my friends and I sat around a bonfire drinking it. Because of that, I felt nostalgic reading the limoncello recipe. Perhaps I'll make it.