なぜこのテレビ番組を思い出したか分かりません

今日、私は気を抜いたら、高校生の時を数回見たテレビ番組を偶然に思い出しました。タイトルを覚えません。4人(普通、少しだけ有名なタレント)は集まり、一番良い何のリストを作りました。音楽のチャネル上なので、音楽についてのトピックが選ばれました。例えば、一番良い60代のロックアルバムです。各ゲストは要素を3つ選びました。そして、3つの要素が残るまで、ゲストは要素を除き、代わり合いました。私は概念が好きでしたが、結局、ゲストがお返しし合うために要素を除きました。だから、一番良いリストを作らない感じをしました。アメリカのテレビ番組は要らないでたびたび争いが取り込まれると思います。
While I was letting my mind wander earlier today, I happened to remember a show that I watched a few times when I was a high school student. I don't remember the name of it. Four people (usually minor celebrities) would gather to create a list of the best of something. This show was on a channel about music, so they would be music topics, like the "Best 60's Rock Album" or something. Each guest contributed three entries. They then took turns removing entries until they had a top three. I liked the concept, but in the end, the guests would remove entries simply for revenge against the other guests, so I feel like they didn't create the best list that they could have. Often, American TV shows simply try to insert drama where none is really needed, I think.