かなり変わった短い夢

昔からもう覚えている夢について書こうと思います。私の一番変な夢だと思います。しかし、飛んだり、モンスターが追いかけたりするなどから変ではありません。とてもつまらなかったんです。特定のナイフを買いたいときには、夢を見ました。ナイフの話も面白いですが、後、書きます。とにかく、真っ黒の場所に立っていました。暗くなく、単に、何もありませんでした。私の自身が見え、たくさん明かりがありましたが、見るものもありませんでした。(ほとんどの夢は客観的に見ます)10ドルを持っていました。そのナイフが買えると思っていました。すぐ、アラームが鳴り、目覚めました。これ以上です。
I'm going to write about a dream I had a long time ago that I still remember. I think it was probably the weirdest dream I've ever had. However, it's not weird because I was flying or I was being chased by a monster or anything. It's weird because of how incredibly uninteresting it was. I had this dream at a time that I wanted to buy a particular knife. This knife deserves its own story, but that's for another time. In any case, I was standing in a place that was completely black. It wasn't dark, there just wasn't anything. I could see myself and there was plenty of illumination, just nothing to see (almost all of my dreams are in the third person). I had $10 in my hand. "I can buy that knife now," I thought. Then I heard my alarm buzzing and I woke up. That's it.