変われる記憶

昨日、私はドイツに住んでいた記憶について書きました。5歳まで住んだので、あまり覚えていません。住んでいた場所をよく覚えているかどうか考えました。育つ間、脳が記憶を変えましたか。グーグル地図に探すために、父にドイツの住所を聞きました。さらに、記憶と現実を比べるために、地図を描きました。びっくりし、よく覚えています。並行する長いビルがあり、後ろにコンクリート場所を覚えています。しかし、私の地図に小さい公園を描きましたが、実現で公園がありません。25年間、何かが起こるかもしれませんが、起こることがないと思います。
Yesterday, I wrote about some memories from when I lived in Germany. I only lived there until I was five, so I don't remember much. I wondered how much of the area I actually remembered and how much was just stuff that my brain made up as I grew older. I asked my father for our address in Germany so I could look it up on Google maps. I also drew a little map so I could compare my memory with the reality. To my surprise, I actually remembered pretty well. I remembered long parallel buildings with a concrete area out back. However, I also drew a small park on my map that doesn't seem to exist. It's possible that something happened to it in the last 25 years, but I doubt it.