自分のプロジェクター

高校の時から、私はテレビではなく、プロジェクターが持ちたいです。プロジェクターはテレビの値段が同じくらいですが、見るのは映画館のような経験になります。もちろん、テレビを見ると、部屋がとても暗くなければなりませんが、逸れます。高校のエピソードについて書こうと思います。フレネルレンズや鏡で、普通なテレビがプロジェクターを変えることができるサイトを読みました。私の部屋の小さいテレビの画面に箱を作り、テレビをひっくり返しました。少しだけの成功でしたが、イメージが逆になりました。テレビや映画などを見る場合はOKかもしれませんが、ゲームの場合は悪かったです。キャラクターを動かしにくかったです。
Ever since high school, I've always wanted to replace my television with a projector. They're about as much as a TV, but you get an almost theater-like experience. Of course, it has to be very dark to watch TV, then, but I digress. I really wanted to mention that in high school, I read that you could make a projector from a TV using a Fresnel lens and a mirror. I had a small TV in my room, so I built a box around the screen and turned the TV upside down. It worked a little, but unfortunately, it made the image appear backwards. That might be fine for movies and TV, but I liked to play games, and that made it difficult to control.