コーヒーグラインダー

数年から、同じコーヒーグラインダーを持っています。ずっとコードが短いと思っていました。15センチくらいです。最近、ツイッター使っていて、同じグラインダーを持っているコメディアンがそういうことについてメーカーに話しました。メーカーが答え、コードは長さが1メートルで、グラインダーの裏に包まれています。実際、私は私のグラインダーを確かめ、そうです。数年で使っているの、バカように感じましたが、私とツイッターユーザはともに問題があれば、もう数人もいるかもしれません?
I have had the same coffee grinder for a few years. I've always thought the cord was very short. It's probably only about 15cm long. Recently, a comedian on Twitter who owns the same grinder mentioned this to the manufacturer. They replied that the cord is actually about 1 meter long and wrapped around the bottom. I checked mine and sure enough, it was there. I felt kind of silly since I've used this grinder for so long and never noticed, but if that Twitter user and me have both ad this problem, surely other people have as well?