夢日記:暗闇の中にのライト

最近、私は自転車のライトを買いましたが、使ったことはありません。光線が変わる機能があり、小さくて強い光線になったり、広くて弱い光線になったりできます。私はライトがずっと弱い夢を見ました。光線をよく変えても、明るくなりませんでした。私は現実にライトを試したいですが、少し心配しています!笑
I recently bought a light for my bicycle, but I haven't used it yet. It has the ability to adjust the beam so it can focus on one small, bright area or be more widespread and dim. I had a dream where the light was not very bright at all. I kept adjusting it , but it didn't get any brighter. I want to try my new light in real life, but now I'm a little worried about it, haha!