納豆コーンミール

最近、私はコーンミールからパンを作りました。残りをプラスチック箱に入れました。数日後、食べたくなりました。箱を開け、納豆のような匂いを嗅ぎました。私は数回納豆を食べたことがあります。納豆の匂いが特徴ですね。私は最近食べたので、記憶が比較的に新しいです。一個を取り、なかなか濡れるパンなので、パン屑が箱の底に付きました。パン屑は納豆ようにねばねばしていました。納豆菌は箱にありましたかな?
Recently, I made some bread from corn meal (Note: This is called "corn bread," but when I looked up コーンパン and that didn't appear to be the same food). I put the leftovers in a plastic container. A few days later, I wanted to have some more. When I opened the container, it smelled like natto. I've eaten natto a few times, and the smell is pretty distinct. I had also eaten some recently, so the smell was still relatively fresh in my mind. I took a piece out and some crumbs stuck to the bottom of the container because it's a fairly moist bread. These crumbs had a sticky stringy consistency, just like natto. Is it possible that natto bacteria somehow got in there?