見えにくいレシピ

最近、私は料理雑誌の後ろに短いレシピを見つけました。そのレシピは、カバで特集されなく、目次の要素もではありませんでした。種入りのマスタードのレシピでした。私はしばらく自家製のマスタードを作りたかったので、レシピをすっかり読みました。偶然に、スーパーでスパイスの売り場に通りかかり、必要のカラシの種を二つ売っています。だから、買いました。昨日、私はマスタードを作り、キチンカウンターに置きました。今まで、味が良くて辛くなったので、明日の味を楽しみにしています。
An Easy to Miss Recipe

I found a short recipe in the back of a cooking magazine recently. It wasn't featured on the cover and it wasn't even listed in the table of contents. It was a recipe for whole-grain mustard. I've always wanted to make mustard, so I read it thoroughly. I happened to pass by the spices at the grocery store and noticed they had the two kinds of mustard seed that I needed, so I bought them. I made the mustard yesterday and set it on the counter to rest. The flavor has already improved and gotten spicier, so I'm excited for how it will taste tomorrow.