アメリカの大きい醸造のメリット

今日は、天気が優しかったので、長い間後、私は自転車を乗りに行きました。帰ってから、シャワーを浴びました。今、ビールが美味しいなと思っていました。普通、大きい醸造のビールよりクラフトビールが美味しいですが、私は、クラフトビールを飲みますが、今回は、大きい醸造のビールが美味しいと思っていました。なぜでしょうか?アメリカの大きい醸造のビールはあまり風味がありませんが、とても涼しいです。そういう醸造のメリットです。
Today, the weather was very nice, so for the first time in a while, I went on a bike ride. When I got home, I took a shower. I was thinking about how good a beer would be. Normally, I drink craft beers since they taste better than the normal beer from large breweries, but I was thinking that a large brewery's beer might be better. Why? Because large American breweries might not have a lot of flavor, but they are extremely refreshing. That's something they do very well.