人間が面白いですね

私は投稿する前、YouTubeに2つの面白い動画を見ました。日本人は8年前くらい、スーパーマリオワールドのオリジナルのレベルを作りました。このレベルで遊びながら、効果音が流れる曲と合わせます。人間の活動はずっと面白うなと思っています。この動画を作る人は曲を選んだり、レベル作ったり、動画を収録したりしました。その人はその動画を作るために、自分の時間がかかりました。このエントリーは意味がありませんが、人間が面白いですね。
以下は意訳です。

Before I wrote this entry, I watched a couple of videos on YouTube. About eight years ago, there were some Japanese people that created custom levels in Super Mario World and then played them so that the sound effects lined up with a song being played in the background. I always find the activities that people get up to to be pretty interesting. The people who made these videos chose a song, built a level, and then recorded the video. They spent some of their time in order to make these. There's no real point to this entry. I just thought that people can be pretty interesting.