バター!OH NO!

今日、私は明日が復活祭なので、ケーキを作りました。生地と砂糖の衣を作るために、バターは680グラム、室温の必要です。私は冷凍庫に置いているので、最初は、しばらくキッチンカウンターに置こうと思いましたが、外に置けば、早く温室になると思いました。そして、外のテーブルの上で陰にバターを置き、出かけました。帰ったとき、驚きました。太陽は動いたので、直射日光がバターに浴び、バターが溶けてしまいました。液体になったバターは性質が普通のバターと違うので、使えませんでした。680グラムの溶けたバターは、何を作るでしょうか?
意訳です。

I baked a cake for Easter today. The batter and the frosting required six sticks of butter in total. It was necessary that they be at room temperature. I keep my butter in the freezer, so I thought I would let them rest on the counter for a while, but then I thought it might be faster to place them outside. I put them on a table in the shade and went to run some errands. When I returned, I was shocked. The sun had moved and the butter was in direct sunlight. It ended up melting. Butter that's been melted has different properties than normal butter, so I wasn't able to use it. What in the world am I going to do with six sticks's worth of melted butter?