結婚記念日

週末に6年目の結婚記念日を祝いました。私と妻は外食し、映画を観てきました。そのレストランは長い間に食べたかったです。数年前、地元のハンバーガーレストランでしたが、休業した後、いいレストランになりました。料理は美味しかったですが、奥は煩かったです。そのレストランに食べたら、外に座ろうと思います。

観た映画はジャングルブックでした。その映画はものすごいと思います。声優は素敵でした。もちろん、ビル・マーレイはいつも面白いと思います。文句が1つあれば、キャラクターが歌うときは変だと思いました。2回だけ歌ったので、違和感がありました。
Last weekend, I celebrated my 6th wedding anniversary. I went out to dinner with my wife and we saw a movie We had wanted to eat at the restaurant that we went to for quite a while. Many years ago, it was a local hamburger joint, but after it closed down, it became a nice restaurant. The food was very good, but it was rather loud inside. If I eat there again, I think I would want to eat on the patio.

We saw The Jungle Book. I thought it was pretty impressive. The voice acting was great. Of course, Bill Murray is always wonderful. If I had to complain, I would say that the songs felt out of place. There were only two, so they seemed a little strange.