パンケーキについてのコツ

私は先週の週末に面白いことがありましたが、今回、あまり時間がないので、短く投稿しようと思います。先週の週末にパンケーキを作りました。最近、面白いコツを読み、試したかったんです。私はそのコツに従うことにより、とてもやわらかいパンケーキを作りました。

1.パンケーキ生地は一夜寝かせるといいです。しかし、朝まで膨張剤を加えません。キッチンカウンターに置いておけば、発酵の味もありますが、冷蔵庫もいいです。(私は冷蔵庫に入れました)
2.卵を割り、卵白を最後に加えます。泡立つ必要がありません。

パンケーキを作る次回、試しませんか?
意訳です。

Pancake Tips

I did some interesting things last weekend, but I don't have much time right now, so I'm going to just write a short entry this time. I made pancakes last weekend. Recently, I read some interesting tips on making pancakes, so I wanted to try them. By following these tips, I made some pretty fluffy pancakes.

1. Let the pancake batter rest overnight. However, don't add the leaveners until the next morning. If you leave it out, it can get some fermented flavors to it, but you can also place it in the fridge. (I put mine in the fridge)
2. Separate the eggs and add the whites as the last ingredient. There's no need to beat the whites.

Next time you make pancakes, won't you try these tips?