満月を楽しみました

今夜は涼しくて満月が見えたので、しばらく外で座り、前回のエントリーの添削を読みました。しかし、寒くようになり、家に戻りました。私は暗闇がとても怖いですが、明るい月影が浴びたので、楽しんでいました。
意訳です。

It was a cool evening and the full moon was out, so I decided to sit outside a while and read the corrections for my last entry. However, it eventually became too cold and I went back inside. I'm very afraid of the dark, but thanks to the bright moonlight, I was able to enjoy myself.