通勤途中コーヒー

数週前、私がフォローしているツイッターユーザーが通勤途中カフェーに来て、コーヒーを飲みました。10分しか休みませんでしたが、その日の最初はさわやかでした。私も試したいと思っていました。今日は、早く起きたので、通勤途中に以前に選んだカフェーに行ってみました。着いたとき、閉まることが分かりました。1時間後開きました。仕方がありません。職場が近いので、単にそこに行きました。また試しますが、カフェーを選ぶとき、営業時間に気をつけます。
意訳です。

A few weeks ago, someone I follow on Twitter stopped by a cafe on her commute and had some coffee. She only stopped for ten minutes, but it was a very invigorating way to start the day. I thought that seemed like something I'd like to do. I woke up early today, so I decided to try to stop by a cafe that I had picked out earlier. When I got there, I found out it was closed and wouldn't open for another hour. Oh well. I just went to work since it was close by. I want to try again, but this time, I'll pay close attention to the business hours when choosing a cafe.