ナイジェル・スレイターの短くて面白いアドバイス

 

ナイジェル・スレイターは私が聞いたことがありませんが、私が読んだ記事によって、イギリスに有名なコックです。彼は私がよく読んでいるサイトにコツ・ポイントを教えました。今週、私はそれについて書いています。

1.もてなす時、初めてレシピを作ってみないといいです。

あ、私は最初のポイントを読みましたが、もう規則を破りました。新しいレシピが好きな私はよく食べたことないレシピを作ります。客さんは私の料理を楽しましたが、私がラッキーかもしれません。しかし、客さんは丁寧かもしれません。。。

明日、私は2つ目の不安を教えます。間違って「ポイント」を書こうとしました。
Nigel Slater's Short and Charming Tips

I've never heard of Nigel Slater, but according to an article I read, he is a famous cook in the UK. He shared some tips with a site I often read. This week, I will write about them.

1. When entertaining, it is probably best not to attempt a recipe for the first time.

Wow, I've only read the first pointer, and I've already broken it. I love new recipes and I often prepare recipes that I've never tasted. My guests always seem to enjoy my cooking, but perhaps I've just been lucky. However, maybe they were just being polite...

Tomorrow, I'll introduce the second anxiety. Ah, I've made a mistake. I meant to write "tip."