また脳が記憶を変えます

以前、私は記憶や記憶が変えさせるのを書きました。今日、もう一つの経験がありました。数年前に聞き、あの時から聞いたことがない歌を考えました。難しく探し、やがて見つけました。しかし、聞き、記憶のバージョンより悪いと思いました。シンセサイザーが聞こえるの覚えていなく、背景の変わる歌声が聞こえます。私の脳が歌を直し、好みに変えました。
I've written a little about memory and how it changes things before. I had another experience with it again today. I thought of a song I heard years ago and haven't heard since. I had a very difficult time finding it again, but I finally did. When I heard it, though, it wasn't quite as good as I remembered it. I didn't remember there being a synthesizer, and there were some odd background vocals. I guess my mind "corrected" it for me and made it something more to my taste.