聴きにくい

毎日、私は英語のビールを造るのについてのポッドキャストを聴いています。しかし、先週の放送は私が途中止めました。司会者がゲストをインタビュしましたが、ゲストを聴くのがたまらなかったです。実際、彼の声が嫌いな理由がしっかり分かりません。ゲストはインタビュに気が全くないらしいです。彼は実際気があったかも知れませんが、気が聞こえませんでした。
Every week, I listen to an English-language podcast about brewing beer. Last week, though, I had to stop listening halfway through. The host was interviewing a guest, but I couldn't stand the guest. I'm actually not completely sure what exactly I didn't like about his voice. I think it's that he didn't sound like he cared at all. I'm guessing he probably did care, it just didn't sound that way.