フィンランドの宇宙人遭遇 1/2

数10年前、フィンランド人が森の中に2人スキーしていました。突然、その人は霧に囲まれており、不思議な宇宙船が数メートルほど低迷し始めました。宇宙船の下に、背が1メートルの人間型している宇宙人が見えました。その宇宙人は地面で立っており、黒い箱を手に持っていました。1人のフィンランド人を狙いました。箱から光が輝きました。そして、UFOはいきなり消えました。そのスキーする人は帰りました。そのときから、光に輝かれた人はずっと体が痛くなり、記憶の問題が多くなりました。

つづく
A Chance Encounter with an Alien in Finland 1/2

A few decades ago, two Finnish men were skiing in the woods. Suddenly, they were surrounded by a mist and a mysterious craft started hovering just a few meters overhead. Beneath the craft, they were able to make out a humanoid about 1 meter tall standing on the ground and holding a black box. He pointed it at one of them and a light flashed out of it. Then, the UFO suddenly vanished. The skiers went home and the man who had the light shined on him experienced pains and memory problems from then on.

To be continued...