フィンランドの宇宙人遭遇 後編

以前のエントリーから続けます。

宇宙人に照らされたスキーヤーは不思議な痛みや記憶の問題が続いていました。しかし、彼は、その後もう23回UFOを見たと主張しました。さらに、2回「美宇宙人」に連絡されたと主張しました。あちこち、他の宇宙人もたまに見ました。

2人のフィンランド人の本物の報告です。私は前以の話は面白いですが、後の話は怪しいと思います。そのフィンランド人は田舎のフィンランドに宇宙人と遭遇しましたでしょうか。私は宇宙人が地球に行くことも会議していますけれども、もっと証明せずに、気が進みません。何しろ、私はオープンマインドをしてみます。
Continued from previous post...

The skier whom the alien flashed continued to have a unexplained aches and memory problems. However, he also later claimed to see UFOs on 23 other occasions after that. He also claimed that he was contacted by a "beautiful spacewoman" twice and has seen a few other aliens here and there.

This is an actual report from two Finnish men. I found the original story to be interesting, but these subsequent accounts are pretty questionable. Do I think these men encountered a UFO in rural Finland? I'm skeptical that aliens even visit Earth at all, but without any extra evidence, I'm inclined to believe it didn't happen. I try to keep an open mind, though.