車で歌う

私は仕事の後に疲れたら、帰りながら、車で歌うのが好きです。先日、酷い風のために声がかれていました。喉が痛くなかったですが、難しく話していました。それでも、曲に合わせて歌うのが楽しかったです。調子がよく外して歌いましたが、疲れなくなりました。
If I'm feeling tired after work, sometimes I like to sing in the car on the way home to help wake me up. The other day, though, due to a bad cold, my voice was quite hoarse. It didn't hurt, but it was difficult to speak. Regardless, it was actually fun to sing along with songs. I was frequently off, but it still helped me to feel less tired.