昨日、私は家族と一緒に動物博物館に行きました。その博物館にたくさんの剥製された動物が立っていますが、キリンは一番印象的だと思っています。動物園には、生きているキリンは住んでおり、私が何度も見たことがあります。しかし、高い場所からキリンが見え、客さんとキリンの高さが似るようです。博物館には、客さんはキリンの頭を見えると、全く見上げる必要です。私は見上げたとき、キリンの高さがすっかり分かりました。
意訳です。

Yesterday, I went with my family to a wildlife museum. There are quite a number of taxidermied animals there, but I thought the giraffe was the most impressive. I've seen real, living giraffes at the zoo plenty of times, but visitors look at them from a raised platform, so it's like you're as tall as the giraffes. At the museum, however, visitors stand at the giraffe's feet. You have to look way up if you want to see its head. When I did that, I really understood just how tall a giraffe is.