この蛍光灯が好きじゃないわけではないが。。。

先日、蛍光灯はクローゼットに切ってしまっていたので、新しい蛍光灯を買うためにホームセンターへ行ってきました。家から行く前、蛍光灯のインフォメーションは蛍光灯で書かれています。忘れないために、写真を撮りました。私はホームセンターで蛍光灯を見つけ、私の写真と蛍光灯を比べ、買い、家を帰りました。蛍光灯を交換した後、つけました。ホームセンターに焦りましたので、蛍光灯の色が気にしませんでした。この蛍光灯の光は前のより赤いです。好きかどうか分かりませんが、もう一同買いたくないんです。
意訳です。

The other day, the fluorescent light in my closet burned out. I went to get a couple new tubes at a home improvement store. I took a picture of the specs written on the tubes so I wouldn't forget. I found the tubes, compared them to my picture, bought them, and went home. After I replaced the old tubes, I turned them on. Because I was in a hurry at the home improvement store, I didn't think to check the color of the light. The light from these ones was much warmer than the previous lights. I don't know if I like that, but I really don't want to have to buy fluorescent lighting again.