蜂の生活

以前、私は友達のツイートを読み、蜂についてのツイートをささやきました。読むと、記憶が浮かびました。3月に、私のライム木が咲いており、蜂は花粉を取っていました。私の娘は私の手を取り、その木に連れ、蜂を見せました。しばらく、私たちは蜂を見ましたし、ぶんぶんを聴きました。蜂を見ると、落ち着きます。蜂はいつも働いても、急ぎません。ゆっくりとしています。
意訳です。

The Life of Bees

Previously, I read a friends tweet about bees. When I read it, a particular memory came to mind. In March, my lime tree was in bloom and bees were collecting pollen. My daughter took my hand, led me out to it, and showed me the bees. For a while, we just watched the bees and listened to their buzzing. It's very relaxing to watch bees. Bees are always working, but they're not in any rush. They always take their time.